CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, 7 August 2014

Diam itu Indah (^_^)

Tiada siapa yang boleh pujuk hati sendiri melainkan kau sendiri...

Kita dipertemukan...
Namun...
Tuhan tidak mengizinkan kita dipersatukan...

Sesuatu itu sudah dekat...
Namun terhijab oleh pandangan mata...
Hanya hati yang berbicara...
Semoga Allah selalu menjaga hati kita...

Tak payah nak putus asa...
Macam kau ni tak ber Tuhan...

Disukai penduduk bumi tak sepertinya disukai penduduk langit...
Allah tutup aib kita je...
Kalau Allah buka tak de siapa pun yang nak dekat kite...

Tuhan...
Ku pinta hati yang baru...
Kerna hati yang satu ini sudah terlalu rapuh...

Jika kau tanya...
Kenapa aku menjadi tersangat diam...
aku kata pada kau...
aku sedang merawat luka di hati...
Dengan berbisik pada Tuhanku...

When you really love someone...
Even if there are million reason to leave...
you still look for that one reason to stay...

"Lifeless tu macam mana?"
"Bila kita kehilangan Allah dalam diri kita . Jauh....jauh dari Allah!!"

~peringatan untuk Hati~

No comments:

Post a Comment