CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday 28 November 2011

Ignore Or Hide It

 sesi luahan perasaan:
macam mana nak cakap nih,saya nih dah betul-betul rindu sangat dengan heiqal ni,saya tak tahu nak luah kat siapa,nak luah kat orang,orang akan rasa sangat menyampah,tapi bila korang baca pun korang akan menyampah kan kan..tapi saya tak ada kekuatan nak luah kan perasaan saya ni,saya takot,saya malu,nanti kalau saya luah kan apa yang akan dia buat,dia tuh budak pandai,kalau dia tulis kat fb dia,semua nyer bi,saya ni tak faham sangat bi,saya malu dengan dia,nanti kalau dia nak bercakap pun bi jugak ker,saya takot dengan dia,dia sangat serius,tapi dia seorang yang sangat cool,saya suka sangat kat dia,tak tahu dah nak cakap macam mana,orang kata ikhtiar dan usaha,saya tak melebih pun saya just tengok-tengok dia,mungkin dia perasan,tapi saya tak tahu,saya nak dia tahu saya suka dia,tapi saya rasa macam tak mampu menyukai dia,banyak sangat kekurangan kat saya ni,dia ni seorang dena list,dah dua sem berturut-turut dah,sekarang kitorang sem 3,kalau dia den list lagi memang saya rasa saya perlu buang la perasaan saya ni,saya suka sangat lirik cinta zulaikha mawi nyanyi,nama saya pun zulaikha jugak,hee~

Pejam mata bayangkan cinta
Satu cahaya terindah
Dari jiwa
Terang Jiwa
Kekasihku kau ku puja

Menjelma di langit musim berduka lara
Terpinggir sepi hampir putus asa
Melayar hari kelam yang tak bermaya
Dan makna

Hendakku luahkan
Takut makan diri
Hendak kusimpan
Meracuni hati

Hendak ku jeritkan
Takut malu sendiri
Hendak ku diamkan
Kau takkan mengerti

Biar susah bagai cinta zulaikha
Cinta dalam mimpi jadilah nyata
Biar pahit manis juga terasa
Hari ini hampa esok gembira

kalau  tengok lirik ni sangat menakott kan kan kan..orang kata cinta nabi yusof dan zulaikha sangat perit,saya takot nak menghadapi cinta ini Ya Allah,serius cakap heiqal nih langsung tak hensem,tapi dia ader satu aura,karisma yang saya tak tahu dari mana indah nya saya pandang muhd heiqal bin muhd nasir ini,huhu,saya selalu cakap kat kawan-kawan saya yang heiqal nih tak hensem,muka macam perogol bersiri,botak,tak payah lah nak cari siapa heiqal ni,saya jeolous,saya tak suka,pastu kalau ada orang buruk-buruk kan dia nih saya nafi-senafi nafi nyer,tak kisah lah kan,nak buat macam mana nih,Ya Allah,sampaikan bicara hati ku ini kepada muhd heiqal muhd nasir ini,saya merindui nya,senyuman nya,lirik mata nya,semua nya,berdosakan,saya tahu,tapi saya tak pernah pun menyatakan hasrat saya,saya tak bercople pun,tapi saya hanya merindui nya,salah ker,harap nyer luahan perasaan ini tak mengangu gugat korang yer.huhu~

No comments:

Post a Comment