CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday 15 December 2012

Kalau Dia Tahu

kawan saya ada tanya saya tentang blog ini, macam mana kalau secara tak sengaja H..... tu tahu tentang blog ini, hahaha ,saya gelak jer apa yang kawan saya cakap, saya pun tak tahu lah, dia tu peduli ker kalau ada orang suka dia, dia nak ambil tahu ker, hehe, itu sebab saya berani buat blog ni, dan saya jugak berani nak luahkan perasaan saya dekat dia dalam apa gambaran sekali pun, sebab dia tak akan tahu, dan tak akan peduli, kalau dia tahu, saya kisah apa ini blog saya, ada apa hal untuk dia marah, luahan hati saya bukan berkudis pun dekat hati dia, dia ada dunia dia sendiri dan saya pulak dunia saya untuk tahu cara hidup dia, saya rasa nak sangat tahu dunia dia, saya jadi terlalu obses dengan dia, bahaya tak, tapi saya bukan orang gila yang suka memaksa perasaan orang, saya cuma terlalu gembira untuk menyukai dia, hahaha...

No comments:

Post a Comment