CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday 3 June 2011

Hitam

kenapa hitam sangat hari ni?? sebab hari ni result saya sudah keluar..kenapa macam ni!! kenapa dengan saya ini..langsung tak membanggakan umi dengan ayah..umi senyap jer bila dah tahu keputusan saya..siapa yang tak kecewa..umi..anak umi ni macam tak berguna lansung..kenapa dengan anak umi ini!! umi..kite dah cube sehabis baik..tapi kenapa sir ridzuan buat saya macam ni..kenapa!!kenapa saya yang kena..saya selalu datang kelas sir..saya selalu buat lab test bersama-sama group saya..kenapa sir fail kan saya..sir tahu tak sir dah buat saya sakit..kecewa..kalau boleh saya tak nak mendengar lagi perkatan tu..saya tahu saya dah menjatuhkan air muka umi dan ayah..macam mana nak berhadapan dengan umii..ayah..sedih kecewa..kenapa anak-anak diorang buat diorang macam ni..kenapa sir buat saya macam ni..at least bagi lah saya C ke atau D..ni tak..sir tahu tak sir dah menjunamkan pointer saya terooozzzz ke tanah..saya tak ade tempat nak berpaut sir..sir tahu tak umi dan ayah mengharapkan saya agar mengekalkan pointer saya..seolah-olah saya tak pernah datang langsung kelas sir..sir tahu tak!!saya akan jumpa sir hari isnin nanti INSYAALLAH..saya tak tahu macam mana nak berdepan dengan umi ngan ayah..umi dengan ayah saya tak pernah langsung mendapat keputusan yang macam saya dapat..saya tengok dengan mata kepala saya sendiri keputusan dan result diorang..ayah ngan umi nak bagi semangat dekat kitorang belajar rajin-rajin..susah hidup nanti kalau tak pandai..kalau tak ada pelajaran...fikiran singkat...hidup sengkek..NAK KER!!!!tak nak....

umi..ayah..
kite mintak maaf sangat sebab tak mampu nak buat umi,ayah gembira ngan result kite
kite tahu kite ini tak membanggakan langsung..rupa tak ader..akal tak panjang..
pemalas..kesian umi ayah dapat anak macam kite..kite betul-betul mintak maaf..

pinaz ni memang tak pernah nak membanggakan umi ngan ayah!!

No comments:

Post a Comment