CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday 5 November 2012

Partner

Terasa bahagia bila ada partner lelaki yang sangat-sangat baik,ni baru first time rasa nye ada partner laki yang tak langsung suruh saya buat kerja, bukan saya malas, memang saya nak membantu tapi bila dia cakap "no worries worries" saya terasa diri di beri perhatian,hehe, macam saya ni budak-budak pulak, tapi serius saya bukan seorang yang pemalas tapi saya tak diberi untuk membuat kerja itu, tak pasti mungkin tak percaya kat saya atau apa ajela, think positif okey,besok adalah present php saya,jadi nyer saya agak takot dan tetiba jadi tersangat lah mengada-ngada dengan partner saya,even dia seorang perempuan saya memang akan mengada-ngada ,hehehe , 

Moga dipermudah kan segala urusan , amin ,"HASBUNALLAH WANI'MAL WAKIL"

No comments:

Post a Comment