CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday 29 November 2012

Hurt

Awak,
update la something supaya terubat luka dihati,saya tengah merindui awak,tapi soalan tersendu balas hampa bisu,saya rindu awak la,tolong lah saya,update something yang bole membuatkan saya tersenyum ceria,tak kesah la apa-apa aja tolong lah saya hapus kan rindu ini,saya tengah menahan sebuah kerinduan yang berpanjangan tapi saya tak mampu untuk ucapkan walau sepatah kata-kata yang mengambarkan kerinduan ini,saya tidak mempunyai azimat itu,saya tidak cukup kuat menongkah semua nya,saya merindui kekasih hati yang tidak pasti akan hati nya kepada say,berangan hanya mampu menutup segala-gala nya,agar hati ini tidak  terlalu terbuai walau hanya satu penipuan di hati,

No comments:

Post a Comment